با طراحی سایت فروشگاهی – فروش خود را افزایش دهید

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و هنوز وبسایتی برای ارائه محصولاتتان ندارید، دیر یا زود درصد زیادی از مشتریانتان را از دست می دهید و از گردونه ی رقابت فروش آنلاین، حذف خواهید شد.
در سال های اخیر، به خصوص بعد از همه گیری ویروس کرونا، مردم ترجیح می دهند بیشتر خرید های خود را تا حد ممکن به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام دهند. حتی افرادی که خرید حضوری را ترجیح می دهند، معمولا قبل از مراجعه حضوری، گشتی در اینترنت می زنند و درباره کالای مورد نیازشان اطلاعات لازم را جستجو می کنند و فروشگاه های مختلف را مقایسه می کنند. بعد از جستجوهای لازم، به هر فروشگاهی که اعتمادشان را جلب کند و اطلاعات مفیدتری در اختیارشان بگذارد، مراجعه می کنند.


شاید شما تصور کنید که با استفاده از مارکت پلیس های معروفی مثل دیجیکالا و با تبلیغات خوب در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، می توانم محصولاتم را آنلاین بفروشم و به طراحی فروشگاه اینترنتی نیازی ندارم. در ادامه مزایا و معایب این دو روش و مقایسه ی آن با طراحی فروشگاه اینترنتی را بیان می کنیم.

استفاده از مارکت پلیسها:
امروزه فروشگاه های واسط بزرگی همچون دیجیکلا، اسنپ و … هستند که یک پنل فروش در اختیار شما قرار می دهند که بتوانید محصولات خود را با استفاده از سایت آنها بفروشید. بزرگترین مزیت این فروشگاه های واسط این است زود بازده هستند و می توانید از همان روز اول فروش داشته باشید اما معایبی هم دارد که اشاره ای به آنها خواهیم داشت:

  1. ارتباط مستقیم شما با مشتری امکان پذیر نیست و این موضوع برای برندسازی شما و ماندگاری شما در ذهن مشتریانتان اصلا خوب نیست.
  2. شما مجبورید درصدی از کالاهایی که برای فروش در فروشگاه های واسط می گذارید را به عنوان پورسانت فروش پرداخت کنید
  3. شما نمی توانید مستقل عمل کنید و کمپین های فروش خود را داشته باشید و باید از قوانین آن فروشگاه پیروی کنید.

استفاده از شبکه های اجتماعی:


بیشتر افراد روزی چند ساعت از وقت خود را را در شبکه های اجتماعی می گذرانند و علایق خود را دنبال می کنند. یکی از پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی، اینستاگرام است که امروزه رونق زیادی پیدا کرده است. شما می توانید برای تبلیغات و افزایش فروش خود، از این بسترها استفاده کنید. اما اگر برای فروش محصولات خود بخواهید فقط از شبکه های اجتماعی استفاده کنید، مشکلاتی را برای شما به دنبال خواهد داشت که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  1. شبکه های اجتماعی به درگاه وصل نیستند. شما روی صفحه مجازی خود نمی توانید درگاه پرداخت داشته باشید بنابراین ناچارید وقت زیادی آنلاین باشید تا بتوانید هماهنگی های لازم برای پرداخت و ارسال کالا را انجام دهید.
  2. امکان دسته بندی محدود: اگر فروشگاهتان گسترده باشد و گروه محصولات زیادی داشته باشید، دسته بندی محصولاتتان در صفحات شبکه های اجتماعی امکانپذیر نیست و مشتری شما برای پیدا کردن محصول مورد نیاز خود ناچار است وقت زیادی را صرف کند.
  3. ریسک آن زیاد است. هر لحظه ممکن است سیاستهای شبکه های اجتماعی تغییر کند و یا دولت تصمیم بگیرد آن را فیلتر کند. مثل شبکه اجتماعی تلگرام که سالها پیش بسیار پر رونق بود ولی امروزه فیلتر شده است و درصد کمتری از افراد از آن استفاده می کنند.

البته برای شروع کار، ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای فروش آنلاین محصولات خود، از هر دو روش مارکت پلیس ها و شبکه های اجتماعی کمک بگیرید. اما بهتر است که تمامی تخم مرغ های خود را در یک سبد نگذارید. اگر می خواهید کسب و کار خود را رونق دهید و جای پای محکم تری داشته باشید، به یک پایگاه قابل اطمینان و محکم تری همچون طراحی فروشگاه اینترنتی نیاز خواهید داشت. که با استفاده از آن، برندتان بیشتر شناخته شود.
داشتن سایت فروشگاهی به شما کمک می کند بتوانید اطلاعات بیشتری در اختیار کاربرانتان قرار دهید و اعتماد آنها را جلب کنید. شما می توانید در سایت فروشگاهی خود، کاملا مستقل باشید و استراتژی های فروش خود را داشته باشید ویترین فروشگاه آنلاین خود را طبق سلیقه ی خود بچینید.

طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای، چه قدر زمان و هزینه نیاز دارد؟
دیگر مثل گذشته، طراحی سایت فروشگاهی، زمانبر و پر هزینه نیست. البته هنوز هم شرکت هایی هستند که به علت زیرساخت ضعیفی که دارند، باعث افزایش هزینه ی تمام شده و طولانی شدن زمان تحویل پروژه برای مشتری می شوند.
امروزه با روی کار آمدن سایت ساز ها و فروشگاه سازهای آنلاین، شما برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود، وابسته به نیروهای متخصص و پرداخت میلیون ها تومان هزینه نخواهید بود. سایت سازها، به شما کمک می کنند که خودتان بدون وابستگی به شرکت و بدون نیاز به دانش تخصصی بتوانید با هزینه ای بسیار پایین و در کمترین زمان ممکن، سایتتان را راه اندازی کنید. با استفاده از فروشگاه ساز هفت ستاره، طراحی فروشگاه اینترنتی در کمتر از چند دقیقه امکان پذیر است.

مهم ترین مزایای استفاده از سایت سازها برای طراحی فروشگاه اینترنتی:

  1. صرفه جویی در زمان و هزینه : مهم ترین مزیت استفاده از سایت سازها، هزینه ی پایین و سریع آماده شدن سایت شماست. با استفاده از سایت سازها شما می توانید در کمترین زمان ممکن و با هزینه بسیار کم، تجربه ی یک طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان و حرفه ای داشته باشید.
  2. انعطاف پذیری و قابلیت تغییر: سایت سازهای حرفه ای طوری برنامه نویسی و طراحی می شوند که کار کردن با آنها راحت باشد و هر فردی با کمترین دانش تخصصی و بدون وابستگی، بتواند تغییراتی که لازم است را در طراحی فروشگاه اینترنتی خو اعمال کند.
    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت ساز، مقاله سایت ساز را مطالعه کنید.

طراحی سایت اقساطی برای کسب و کارهای نوپا
بسیاری از کسب و کارهایی که تازه شروع به کار کرده اند، ممکن است به دلیل نداشتن بودجه ی کافی، کار طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به تاخیر بیاندازند. برای اینکه هر کسب و کاری بتواند بدون فکر کردن به مسائل مالی از همان شروع کار، سایت فروشگاهی خود را طراحی کند، شرکت طراحی سایت هفت ستاره ، طراحی سایت اقساطی را امکانپذیر کرده است. شما می توانید به جای پرداخت سالیانه، هزینه ی سایت خود را به صورت ماهیانه پرداخت کنید. علاوه بر این، برای جلب اعتماد شما و اثبات کیفیت کار، امکان هفت روز تست رایگان سایت ساز را قبل از خرید پکیج برای همه فراهم کرده ایم. در این صورت شما می توانید قبل از پرداخت هزینه، کیفیت سایت ساز را تست کنید و نتیجه ی کار را قبل از پرداخت مشاهده کنید و ریسک خود را کاهش دهید. دیگر منتظر چه هستید؟ همین امروز سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید.